:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

میــروی
و به دیـوانـه های ایـن شهـر یکـی اضـافه میشـود ..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حـس مـن

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

 حسـٓـم مثــل اون کتــابیه که با بى حــوصلگى پرتـِـش میکنــى اونــور

مثــل چـــایى ِ ســردى که ارزش خــوردن نــٓداره

مثــل عـٓـربده هاى مـٓـرد مست همسایــه

مثــل سربــازى که نیــمه شب فــٓـرار میکنــه

مثــل پیــرزنى که ٣٠ ســاله رو ویلچــِر میشینــه

مثــل زن حــامله اى که مــاه اخــر میفهــمه سـٓـرطان داره

مثــل نامــه هایى که هیچــوقت فــِرستــاده نشـُـده

مثــل  حسهــایى که به هیچــکــٓس گفتــه نشـُـده

مثــل نابینــایى که هیــچ جـا رو نـِمیبینــه

یــا حتی ناشنــوایى که هیچــی نمیشنـٓـوه

مثــل ..


دیــر به قــٓـطار زنــدگى رسیــدم

و ان قـــطار بــراى همیشـه رفت ..

و مـٓـن سالهــاست با تمــام حســهایم اینجــا جــا مانــدِه ام !

.

.

امضـــا : خـانـوم ى


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
خانوم ى ..

نظرات (۸)

لینک و دنبال شدید.خوش حالم کن با لینک ودنبال
پاسخ:
دنبـال شـدید :)
این متن خیلی به دنیای ما نزدیکه ..

*لینک شدید :)
پاسخ:
ممنـونـم
چه عنوان جالبی ! :)
خوش حالم از آشناییتون 

پاسخ:
ممنـونم
همچنیـن 
**میان تمام نداشتن ها دوستت دارم***
شانس دیدنت را هر روز ندارم. . .
ولی"دوستت دارم"
وقتی دلم هوایت را میکند،حق شنیدن صدایت را ندارم..
ولی"دوستت دارم"
وقتی که روحم درد دارد و میشکند،شانه هایت را برای گریستن کم دارم...
ولی"دوستت دارم"
وقت دلتنگ شدن، آغوشت را برای آرام شدن ندارم...
ولی"دوستت دارم"
همه وجودمی ولی هیچ جای زندگی ندارمت... وباز
میان تمام نداشتن ها بازهم"دوستت دارم"
عشق محالم. . . .
بامن. . .
آنگونه که با دیگران حرف میزنی، حرف نزن..
آن ها برای خودشان دیوانه اند...
ولی من دیوانه ی***توام
ماه آخر میفهمه سرطان داره!
خیلی درد ناک

حست زود تمام شود لطفا! :(
پاسخ:
سعـى میکنـم !
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۴ سیـن بـانو ...
:(

جالب بود
پاسخ:
ممنـونم
لایک
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۵ ســــارا تــــک
:||||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">