:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

میــروی
و به دیـوانـه های ایـن شهـر یکـی اضـافه میشـود ..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شـبهـاى کشــدار

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

واسه خیلیـــامون بعضی شبـــا یه شب معمولی نیست

از اون شبـــای کشــــدار تنهاییــــه

میشینی یه گوشـــه

بغــض میکنی اما گریــه نــــه !

با خــودت میگی

گریــه کنم که چی بشه ؟

تا الان مگه چی شده ؟

خودت جواب خودتــو میدی

هیچــی !

فقط رسیدی به پــوچی


زل میزنی به زخمــای روی تنت

از همونــا که میگفتن

بــزرگ میشی یــادت میره !

بــزرگ شدم

نه یــادم رفته

نه حتی زخمــام خوب شده


انگــار تو دریـــا غــــرق شدم

هی سرمو میــارم بالا

نفس میکشــم

کمـــک میخوام

هیشــکی نیست

یکی که حتی صــدامو بشنوه

هر بار بیشتــــر غـــرق میشم

هر دفعه نفس کشیدن سخــت تر میشه

مدام از ساحــل دورتر میشم

چــــرا کسی نیست ؟

چــــرا کسی محکم دستامو نمیگیـــره ؟


به خـــودم میام

اره الان تو اتاقـــم

اما نیستـــم !

خیلی وقته نیستـــم

غــــرق شدم تو دریایی که هیچــکس پیـــدام نمیکنـــه

من تو خــودم گــــم شــدم ..

.

.

امضـــا : خـانـوم ى


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
خانوم ى ..

نظرات (۴)

شجاعت حقیقی، پیروز شدن بر سختی های زندگی است.
پاسخ:
:)
لاییییییییییک
منم بزرگ شدم اما هیچکدوم اززخمامو یادم نرفته
بگذار کسی ناگهان پرتت کن توی آب!
زیر آب فلج می شوی...توی عمقِ عمیق...آن موقع ، هر حسی را می پذیری...
چه شیرینی زهرآلودی...!
"مسری"
پاسخ:
خیلـى زیبـا بـود
ممنـونـم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">