:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

میــروی
و به دیـوانـه های ایـن شهـر یکـی اضـافه میشـود ..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شــب ُ دوسـت دارم

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

شبـــ ُ دوســت دارم ..


وقتی با یه عـــالمه تـــاریکی میـــاد

اون لبخنـــد مصنـــوعی رو از لبـــت برمیـــداره

دری که تمـــام روز به روی خاطـــرات بستی رو بـــاز میکنــه

آدمی که هـــزار بار سعی کردی فـــراموشش کنی رو میـــاره جلـــوی چشــمت

حســـرت دوســـت دارم های نگفتـــه رو دوبـــاره میـــذاره روی دلـــت

بهـــت اجـــازه ی انفجـــار میــده

باعـــث میشـــه بغـــض گلــوت خفـــه ت نکنــه

و اون همـــه دلتنـــگی رو بـــالا بیـــاری


شبـــ ُ دوســـت دارم ..


چـــون نمیـــذاره تظاهـــر کنــم

و آدمی باشـــم که نیستـــم

ازم نمیپـــرسه چتـــه ؟

دلیـــل گریـــه ها و بی قـــراری هامو نمیخـــواد

پـــر از سکـــوته

پـــر از تــاریکی

یــادم میــده صبـــور باشــم

کنـــار بیـــام

کنـــار بـذارم


شبـــ ُ دوســـت دارم ..


.

.

امضـــا : خـانـوم ى


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
خانوم ى ..

نظرات (۲)

لایییییییییییییک
شب از لای موهات رد شده . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">