:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

خـط خـطـى هـاى خـانـوم ى

:) مــو فــرفـــرى

میــروی
و به دیـوانـه های ایـن شهـر یکـی اضـافه میشـود ..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عاشقـت نشـده بودم که ..

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

من برای اینهـا عاشقـت نشده بودم
عاشقـت نشده بودم
که اینجـا نبـودنت را نفـس بکشم
و عصـرهای پاییـز دست خاطراتمـان را بگیرم و تمام شهـر را به دنبال رد پایـت قـدم بزنم
که در کافـه ها به دنبال قهـوه های سـرد شده ات بگردم
در کوچه ها به دنبال سیـگارهای نصفـه نیمه ات

عاشقـت نشده بودم
که حالا در دریـاها به دنبـال ان زنـی بگردم که در رویـاهایش غـرق شده است ..


.

.

امضــا : خـانـوم ی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
خانوم ى ..

نظرات (۳)

مثل همیشه عالی بود 
پاسخ:
ممنـونم ؛)
هییییییییییییییی عالییییییییییی
پاسخ:
م‍ــرسی عزیییزم ..
عزیزم پستهات عالین به منم سر بزن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">